• Persoonlijk Informatie

  • Storings informatie

  • Wanneer bent u thuis voor een afspraak?

Noodstoring tussen 21 uur ‘savonds en 7 uur ‘sochtends? Bel 050 547 05 00.
Let op:
Alleen bij noodgevallen!

Het storingsfomulier kunt u invullen. Niet alle storingen zijn voor de eigenaar of VvE. U kunt hieronder de meeste voorkomende storingen vinden welke voor de bewoners en huurders.

Heeft u een storing dan kunt u deze storing melden middels het storingsformulier. Aan de hand van het storingsvragenformulier kunnen wij de storing zo goed mogelijk op lossen en naar u terug koppelen.

Storing voor verantwoordelijkheid huurder:

– Schilderwerk binnen
– Opvullen gaten/scheuren
– Vastzetten van loszittende onderdelen
– Vervangen verlichting binnen
– Vervangen van o.a. hang-en sluitwerk, sloten, garnituur badkamer/toilet, stroompunten, aansluitingen
– Gangbaar houden van: scharnieren van deuren ramen, sloten & kranen
– Voorkomen van bevriezing van kranen
– Vervangen van beschadigde ruiten en ingebouwde spiegels
– Ontluchten en bijvullen van het water van de verwarmingsinstallatie;
-Opnieuw opstarten van de verwarmingsinstallatie na uitval
-Vervangen van filters van de (mechanische) ventilatie en het schoonhouden van de roosters
– Het onderhoud aan tuinen, erven, opritten en erfafscheidingen, zodanig dat deze onroerende aanhorigheden een verzorgde indruk maken
– Schoonhouden en zonodig ontstoppen van het binnenriool
– Wassen en schoonhouden van de binnen- en buitenzijde van de ruiten, kozijnen, deurposten, het geverfde houtwerk en andere geverfde onderdelen, voorzover deze voor de huurder bereikbaar zijn
– Bestrijden van ongedierte

Alle overige storingen zijn voor de verhuurder

U kunt het beste het storingsformulier in vullen op onze website. We willen u vragen om dit zo volledig mogelijk in te vullen zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.

U kunt het beste de volgende nummers bellen:
– 0617840870
– 0650207462
– 050-5251833
Bij geen gehoor kunt u het 24 uur servicenummer bellen.

U kunt hebt beste eerst het sifon los draaien onder de wastafel en deze schoonmaken. Zorgt u ervoor dat u er een emmer onder heeft staan i.v.m. vrijkomend water uit het sifon. Tevens kunt u bij de plaatselijke supermarkt ontstoppingsmiddel kopen. Volg de gebruiksaanwijzing op het product. Mocht dit niet helpen dan ligt het probleem wellicht verderop in de afvoer/riolering. U kunt dan het storingsformulier invullen.

– Sleutels kwijt (let op kosten voor de huurder/bewoner)
– Grote lekkage
– Hek parkeergarage gaat niet openen.
– Rookalarm gaat af en gaat niet meer uit.
– CV storing –> vul het storingsformulier in.
– Geen stroom –> vul het storingsformulier in.

Controleer op elke verdieping/kamer of er rook is. Is er rook of brand bel dan direct 112. Is hier geen sprake van dan is er de mogelijkheid dat ze door een sigaret of kookgeur zijn afgegaan. Reset dan het rookalarm en ventileer de ruimte door ramen en/of deuren open te zetten.

Uw storing komt bij ons binnen op kantoor via telefoon, mail of storingsformulier. Wij beoordelen of dit onder uw eigen verantwoordelijkheid ( kleine herstellingen) valt of dat de verhuurder/VvE. In het laatste geval zorgen wij ervoor dat uw storing wordt verholpen door middel van het sturen van de juiste persoon om u storing te verhelpen.